Sunday, May 1, 2011

Mysle, ze po prostu skopiuje tekst z innego mojego bloga...

Bardzo czesto nie chce mi sie pisac tego samego w dwoch roznych miejscach. Czyste lenistwo? Raczej nie. Dosyc czesto dochodze do wniosku, ze to nie jest potrzebne. Tak samo, jak niepotrzebne jest (wedlug mnie) prowadzenie kilku blogow na raz. W moim przypadku to jest bardzo nieskomplikowane, poniewaz mam niewielka frekwencje ogladajacych. Ci ktorzy sledza moje poczynania, to sa... Bardzo jestem moim przyjaciolom, bardzo dobrym znajomym wdzieczna za sygnaly. Nie daze tez do nie wiadomo jakiej ogladalnosci. Nie jestem TV zeby walczyc o widza. W sumie TVP nie ma czym walczyc. :P Juz nie pamietam kiedy ostatnio ogladalam TV przez dluzej niz pol godziny. Nie chce mi sie caly czas ogladac powtorek. Ewentualnie 'nowosci' sprzed roku czy dwoch. Podejrzewam, ze znalazl sie ktos odwazniejszy w TV ostatnio, bo w poznych godzinach nocnych puscili 'Swit zywych trupow'. :P Ale to moje zdanie. Ale smialo moge sie zalozyc, ze w nastepne Swieta znowu hitem bedzie 'Kevin sam w domu' lub jakis inny film familijny. W wakacje pewnie znowu beda powtarzac 'kultowe' seriale ('Zmiennicy', 'Wojna domowa', 'Labirynt' i in.). Nie przeszkadza mi to. Na urlop do Polski chyba w czerwcu pojedziemy. Tylko na tydzien. Te dawki edukacji telewizyjnej do sniadania, obiadu i kolacji, na moje szczescie sie nie licza. :D
Ale do rzeczy... Dzisiaj bransoletki... Wrzuce jedynie zdjecia. Jakies dziwne opisy sa na http://isilian2005.blox.pl/html . :D












Pozniej znowu cos innego, ladnego dorzuce. :D

No comments:

Post a Comment