Tuesday, July 17, 2012

Nowa miotla, lepiej zamiata...

Dzisiaj chyba troche spokojniej. Mam nadzieje, ze komputer dzisiaj sie nie znarowi i nie wylaczy sie w polowie pisania posta. No wlasnie. Post czy notka? Notka to sluzbowa, notka z wiadomoscia od osoby dzwoniacej do nas, notka to bazgrol pilny na kawalku papieru. No a "post"? Post to: "post II «list elektroniczny zamieszczony na forum dyskusyjnym»" za: PWN. No wlasnie moje pisanie jest jakies jest, za dlugie na notke. :P No ok, definicje sa podobne. Tak dla scislosci: "notka
1. «krótki tekst zawierający uwagi lub dodatkowe informacje związane z publikowanym materiałem»"; za: PWN. Straszne. Swiat pochlania mania pisania krotkich wiadomosci. Takie to sie robi skondensowane i skrocone. Dlaczego? Mozliwe, ze po prostu tak jest wygodniej, latwiej, lepiej. Dlaczego ludzie nie pisza juz papierowych listow? Z cala pewnoscia nie dlatego, ze PP sobie za znaczki wola, jak za zboze podczas kleski glodu.

Przy okazji wychodzi na jaw sprawa wielkiej akcji sprzatania bloga. Od pewnego czasu staje sie to zauwazalna mania. Ok. Tym lepiej. Moze w koncu nie beda mnie po oczach walily kalendarzyki, zegary, brokatowe panienki, czy inne latajace badziewia co sa potrzebne, jak elektrownia wodna przy telefonie komorkowym. Tez zapewne pewne porzadkowe funkcje poczynie na swoim blogu. Jednakze nie po to spedzilam iles minut na tym zeby teraz na sile wybierac nowy layout, lub zmieniac kolorystyke. Ta kolorystyka ktora sobie wybralam najbardziej MI odpowiada. Zauwazmy, ze to moj blog i moja strefa buforowa na rzeczywistosc. Co jak co, ale komus madremu trzeba czasem sie wygadac. Do tych inteligentnych czasem moje slowa nie docieraja. Maja swoje madrzejsze klapki na oczach. :P Uwazam, ze majac ogromna biblioteke layoutow do wyboru moge sobie na indywidualna ekstrawagancje pozwolic. Pomijam fakt, ze korzystam z Readera i zwykle nie widze tych wszystkich oczojebnosci na innych blogach i stronach, ale wiem rowniez, ze one istnieja. Czaja sie za rogiem, szczegolnie w chwili gdy musze odwiedzic konkretna strone. Dzieki wielkie Ula P. za wskazowki. :) A sama idea konkretniejszego  i swiadomego promowania swojej strony, bloga, cokolwiek, wedlug mnie jest bardzo dobra.


2 comments:

  1. Replies
    1. Eeee, ales dowalil do pieca, ze az zgaslo.
      Jezeli masz sam sobie cos do zarzucenia, to tak. Pije do Ciebie. :P
      Ja Tobie nie mam nic do zarzucenia. :]

      Delete